Facebook pixel Hocu To
0
Naručite telefonom 063/551-333

Korpa

Vaša korpa je trenutno prazna.

Prijava

Nisi registrovan?

Registracija

FAQ

U ovoj sekciji, koju ćemo i dopunjavati uvrstićemo sva korisna pitanja i odgovore, kako bi smo vam eventualno olakšali život. Naravno ne sva pitanja, već samo ona korisna pošto je pitanja bilo mnogo, iz tog razloga smo i menjali neke stvari na sajtu. Pa da krenemo:

1.  Kada će mi stići paket ako sad naručim?
2.  Koliko košta dostava?
3.  Kako sve mogu da platim?
4.  Da li isporučujete u Crnu Goru ili druge države?
5.  Šta da radim ako dobijem oštećen paket?
6.  Da li mogu lično negde da preuzmem?
7.  Da li je moguće poslati nešto kao poklon?

1. Kada će mi stići paket ako sad naručim?
Ukoliko naručite radnim danom do 14h, očekujte kurisku službu već sledećeg dana od 09 do 15h. Isporuke se vrše i subotom od 09 do 13h.
Primer 1.
-Ako naručite u sredu do 14h , očekujte brzu poštu u četvrtak od 09 do 15h
Primer 2.
- Ako naručite u sredu u 16 h , očekujte brzu poštu u petak od 09 do 16h
Primer 3.
- Ako naručite u petak posle 14h (kao i subotu i nedelju) paket očekujte u utorak od 09 do 16h

Kako se kuriska služba nalazi između nas MOLIMO VAS da ne čekate poslednji momenat za naručivanje! U većim gradovima je moguće je i lično preuzimanje u magacinu i paket shopovima kod kurirskih službi.

 

2. Koliko iznosi trošak dostave?
Cena dostave za Srbiju iznosi 200,00 dinara, ukoliko niste odabrali neki od artikala koji imaju besplatnu dostavu. U tom slučaju trošak dostave za Vas je 0, a mi je plaćamo. Dovoljno je da jedan artikal ima besplatnu dostavu da bi Vaš kompletan paket imao besplatnu dostavu.

 
 
3. Koji su načini plaćanja narudžbe?
Naše proizvode moguće je platiti na tri načina :
- plaćanje pouzećem (kada Vam kurir dostavi paket, plaćate samo u gotovini)
- plaćanje karticama na sajtu, pod uslovom da Vaša kartica može platiti preko interneta (za ove vrste kartica se više raspitajte u Vašoj banci)
- uplatom na naš žiro-račun 220-34984-94, primalac Hoću to DOO , Vinodolska 17 , 24000 Subotica – svrha uplate – UPLATA ZA POKLON (kod ovog načina plaćanja nas prethodno pozovite na 063/551-333 ili na pišite mail na info@hocuto.rs)

 

 

4. Da li isporučujete u druge države?
Nažalost nismo u mogućnosti da isporučimo paket van Srbije, zbog nepredviđenih troškova carine I transporta kao i nemogućnosti naplate otkupa paketa. Ako imate nekoga na teritoriji Srbije možemo tamo poslati paket pa se vi kasnije organizujete oko isporuke u drugu državu.
 
 
 
 
5. Šta da radim ako mi stigne oštećen paket ili proizvod ne radi?
Ovakve stvari se dešavaju extremno retko, jer proveravamo artikle pre stanja, ali kako smo i mi živi ljudi u slučaju da predpostavite da dobijeni proizvod ne radi, savetujemo vam da ostanete mirni i da pozovete našu tehničku podršku na 063/551-333, i sigurno ćemo sve rešiti u najkraćem mogućem roku. Naša podrška je extra brza i ljubazna, verujte čak se i mi iznenadimo koliko su ljubazni. Ako Vam je kojim slučajem paket oštećen u transportu pozovite nas u roku od 24h od prijema i samo nam pošaljite par fotografija na info@hocuto.rs ili na Facebook , Viber ili Whats’up i odmah Vam šaljemo drugi ili vršimo povrat novca.
 
 
 
 
6.Da li mogu negde lično da preuzmem paket?
Na Vašu žalost HOĆUTO, trenutno nema zemljani maloprodajni objetak, fokurisani smo na WEB i naše proizvode šaljemo ISKLJUČIVO preko kurirskih službi.
 
 
 

7. Da li mogu da pošaljem nekome poklon iznenađenja?
Naravno ! Možete da uplatite na naš žiro račun ili karticom preko interneta i Vama draga osoba dobija paket ako želite upakovan a možemo da stavimo i čestitku u paket. Samo nas pozovite i sve ćemo se dogovoriti. Ovu opciju najviše vole da koriste osobe koje su inostranstvu a žele da pošalju poklon u Srbiju.