0
Naručite telefonom 063/551-333

Korpa

Vaša korpa je trenutno prazna.

Prijava

Nisi registrovan?

Registracija

Povrat robe

Lupi 5 d.o.o svojim kupcima nudi nove i originalne proizvode, i stoji iza istih. Jako se trudimo da sve proizvode prikažemo što adekvatnije kako bi ste stekli jasnu sliku o artiklu koji naručujete, njegovom izgledu, funkcijama i ambalaži.  Trudimo se  da pre slanja proverimo ispravnost svakog artikla, i da sve bude kako treba. ali uvek postoji mogućnost da nešto bude "naopako".

Iz tih "naopako" razloga Hoću To prodavnica poklona nudi svojim kupcima mogućnost zamene artikla ili povrat novca u punom iznosu artikla bez postavljanja previše pitanja.  Ukoliko niste zadovoljni dobijenim artiklom (daleko bilo), ili nešto ne funkcioniše (daleko bilo)  potrebno je da nas kontatirate u roku od 14 dana od prijema paketa, kako bi smo vam dali detaljne instrukcije, odnosno kako bi smo dogovorili dan i način slanja artikla ili komponente nazad u Hoću To prodavnicu.

Lupši 5 d.o.o u skladu sa zakonom a zaštiti potrošača i drugim zakonima o e-trgovini vrši predugovorno obaveštavanje kupca na način da prikazuje specifikaciju celokupne porudžbe, sa svim detaljima, kupcu neporedno pre ulaska u proces plaćanja odnosno poručivanja .... Ujedno su kupcu predočeni svi uslovi kupovine u Ugovoru o kupovini za koji je potrebno da kupac da saglasnost.

Ovaj period od dve nedelje nije vreme garancije na vaš proizvod, već jednostavna mogućnost povrata uz što bi rekli Amerikanci: No kveščons askd!
Mi ovo pravilo primenjujemo od samog osnivanja i deo je naše poslovne politike i brige o kupcima, a ujedno je upotpunosti usaglašeno sa zakonom o zaštiti potrošača kako kupac ima pravo da otkaže ugovor o kupovini,  pri čemu se ulazi u reklamacioni proces ....

Garancija ili što bi naši inspektori rekli SAOBRAZNOST na proizvode zavisi od konkretnog proizvoda i traje od 30 do 365 dana a sad već imamo i neke proizvode koji imaju 2 godine garancije.

U slučaju da je paket oštećen u transportu, što se dešava extremno retko, ali zna se desiti, potrebno je da nas kontaktirate odmah po prijemu paketa, a najkasnije u roku od odmah od prijema kako bi smo mogli adekvatno intervenisati i rešiti problem. Za sva oštećenja artikala koja nastanu u transportu, a nisu prijavljena blagovremeno, Lupi 5 doo ne snosi odgovornost, i nije vam u mogućnosti pomoći, kako transportno osiguranje neće priznati faul.

Potrebno je da sačuvate komponentu, svu potrebnu dokumentaciju, ambalažu i original ili kopiju računa kojom se potvrđuje kupovina u HOĆU TO web prodavnici.
Bilo da se radi o fabrički neispravnoj komponenti ili oštećenju u transportu stojimo vam na raspolaganju.

Reklamacije koje se šalju kurirskom službom nazad moraju biti propisno upakovane u kartonsku ambalažu, skoro onako kako Vam je poslato.  Sve reklamacije nepropisno zapakovane ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja neće biti preuzete od strane Lupi 5 d.o.o. nego će biti vraćene pošiljaocu o njegovom trošku.

U slučaju da je povrat robe opravdan, sve troškove slanja i primanja paketa snosi Lupi 5 d.o.o
Za detaljnije informacije oko garancije pogledajte u ugovoru o kupovini.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Lupi 5 d.o.o je u obavezi da povraćaj vrši preko VISA, EC/MC, Maestro i American Express metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.