0
Naručite telefonom 063/551-333

Korpa

Vaša korpa je trenutno prazna.

Prijava

Nisi registrovan?

Registracija

Povrat robe

HOĆU TO d.o.o svojim kupcima nudi nove i originalne proizvode, i stoji iza istih. Jako se trudimo da sve proizvode prikažemo što adekvatnije kako bi ste stekli jasnu sliku o artiklu koji naručujete, njegovom izgledu, funkcijama i ambalaži.  Trudimo se  da pre slanja proverimo ispravnost svakog artikla, i da sve bude kako treba. ali uvek postoji mogućnost da nešto bude "naopako".

Iz tih "naopako" razloga Hoću To nudi svojim kupcima mogućnost zamene artikla ili povrat novca u punom iznosu artikla bez postavljanja previše pitanja.  Ukoliko niste zadovoljni dobijenim artiklom (daleko bilo), ili nešto ne funkcioniše (daleko bilo)  potrebno je da nas kontatirate u roku od 14 dana od prijema paketa, kako bi smo vam dali detaljne instrukcije, odnosno kako bi smo dogovorili dan i način slanja artikla ili komponente nazad u Hoću To.

HOĆU TO d.o.o u skladu sa zakonom a zaštiti potrošača i drugim zakonima o e-trgovini vrši predugovorno obaveštavanje kupca na način da prikazuje specifikaciju celokupne porudžbe, sa svim detaljima, kupcu neporedno pre ulaska u proces plaćanja odnosno poručivanja .... Ujedno su kupcu predočeni svi uslovi kupovine u Ugovoru o kupovini za koji je potrebno da kupac da saglasnost.

Ovaj period od dve nedelje nije vreme garancije na vaš proizvod, već jednostavna mogućnost povrata uz što bi rekli Amerikanci: No kveščons askd!
Mi ovo pravilo primenjujemo od samog osnivanja i deo je naše poslovne politike i brige o kupcima, a ujedno je upotpunosti usaglašeno sa zakonom o zaštiti potrošača kako kupac ima pravo da otkaže ugovor o kupovini,  pri čemu se ulazi u reklamacioni proces ....

Garancija ili što bi naši inspektori rekli SAOBRAZNOST na proizvode zavisi od konkretnog proizvoda i traje od 30 do 365 dana a sad već imamo i neke proizvode koji imaju 2 godine garancije.

U slučaju da je paket oštećen u transportu, što se dešava extremno retko, ali zna se desiti, potrebno je da nas kontaktirate odmah po prijemu paketa, a najkasnije u roku od odmah od prijema kako bi smo mogli adekvatno intervenisati i rešiti problem. Za sva oštećenja artikala koja nastanu u transportu, a nisu prijavljena blagovremeno, Hoću To ne snosi odgovornost, i nije vam u mogućnosti pomoći, kako transportno osiguranje neće priznati faul.

Potrebno je da sačuvate komponentu, svu potrebnu dokumentaciju, ambalažu i original ili kopiju računa kojom se potvrđuje kupovina u HOĆU TO web prodavnici.
Bilo da se radi o fabrički neispravnoj komponenti ili oštećenju u transportu stojimo vam na raspolaganju.

Reklamacije koje se šalju kurirskom službom nazad moraju biti propisno upakovane u kartonsku ambalažu, skoro onako kako Vam je poslato.  Sve reklamacije nepropisno zapakovane ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja neće biti preuzete od strane Hoću d.o.o. nego će biti vraćene pošiljaocu o njegovom trošku.

U slučaju da je povrat robe opravdan, sve troškove slanja i primanja paketa snosi Hoću To d.o.o
Za detaljnije informacije oko garancije pogledajte u ugovoru o kupovini.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Hoću To d.o.o je u obavezi da povraćaj vrši preko VISA, EC/MC, Maestro i American Express metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.